Sökresultat för Andreas A. Eklund...
Rensa filter?
av:Andreas A. Eklund, Miralem Helmefalk
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Medievetenskap: internet, digitala medier och samhälle Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
I den här boken beskrivs sinnesmarknadsföring, digitalisering och nya tekniska lösningar för produkter, varumärken och servicemiljöer, i fysiska såväl som digitala sammanhang. Författarna diskuterar även etik och moral samt framtida trender, såsom artificiell intelligens, ur ett sinnesmarknadsföringsperspektiv.
Känner…
Isbn: 9789144137247
Utgivningsår:20220825
Utgivare: Studentlitteratur AB
Mediatyp: BC
Topp 40 just nu!
Lennart Wrigholm, Göran Brandels, Peder Sveder
Martin Nyström, Sofia Lilly Jönsson, Gunnel Fagius, Jan Bruér